Obudowa podwodna Nauticam NA-D5 do aparatu Nikon D5

  • Add feedback:
  • Manufacturer: Nauticam
  • Availability: Exists
  • szt.
  • 23,480.00 zł / szt.

Obudowa Nauticam NA-D5 do aparatu Nikon D5!!!

Seria Nikon pro to kamery, które można używać w dowolnym miejscu, wytrzymują niewiarygodnie ciężki teren i przywraca obrazy sąsiadujące z obrzeżami tego, co jest możliwe dzięki współczesnej technologii obrazowania. Nauticam z przyjemnością informuje o obudowie podwodnej NA-D5, ergonomicznej, wytrzymałej i niezawodnej obudowie podwodnej, gotowej do podjęcia podwodnego aparatu na krańcach ziemi, aby wyszukać tych freeków fotografii, którzy tworzą najrzadsze i najbardziej niezapomniane zdjęcia.

Obudowy Nauticam są ewolucyjnymi cudami, dzięki ulepszeniom poprzednich systemów, tworzących podstawy budowania nowych modeli. Nowa obudowa Nauticam NA-D5 zawiera postępy z poprzedniego modelu NA-D4, ale posiada zwiększoną ergonomię, bardziej wyrafinowany system wyzwalania lampą błyskową oraz mniejsze wymiary / wagę dzięki zaawansowanym technologicznie procesom produkcyjnym.

NA-D4 była znaczącym uniesieniem lustrzanki Nauticam DSLR. Kluczowe elementy sterujące, takie jak ISO, Nagrywanie wideo i odtwarzanie, i Info zostały znacznie wyprowadzone na obudowy. Nauticam uznaje, że zaawansowane kamery DSLR i zaawansowani użytkownicy DSLR opierają się na tych funkcjach, na wykorzystaniu pełnego potencjału zaawansowanych systemów obrazowania.

Zaawansowana izo i funkcjonalność wideo w nowoczesnych aparatach DSLR pozwoliła na nowo zdefiniować, jakie "podstawowe kontrolki" są naprawdę istotne. Przyciski, które wydają się być przemyślane w układzie sterowania aparatem D5, na przykład Info (który wyświetla dane z kręcenia zdjęć na ekranie LCD o przekątnej 3,2 cala) mają kluczowe znaczenie dla stosowania w obudowie. Ten przycisk jest kierowany do lewego uchwytu, co zapewnia wygodny dostęp. AF-ON, nagranie filmu, odtwarzanie, ISO, PV, Fn1, Fn2 i Live View są obsługiwane w podobny sposób. Znaczące zasoby projektowe i produkcyjne przechodzą do tego ergonomicznego przetasowania, ale korzyści dla użytkowników sprawiają, że jest warty wysiłku.